Geraadpleegde bronnen Literatuur Beijeren, C. van, R. Poppeliers en D. van ’t Zelfde, (2013). Taxibrancheonderzoek 2012, Panteia, Zoetermeer. Beijeren, J.H.M. van, N. Dasburg-Tromp, (2010). Taxibranche onderzoek 2009/2010, NEA, Zoetermeer. GfK Jaargids 2002, (2002). Kerncijfers voor marketing- en beleidsplannen, GfK Benelux, Amstelveen. GOC, (2012). Gaming in cijfers, GOC, Veenendaal. Grinsven, C. van, O. Koops, T. Bachet, M. Roso, E. Boshove, M. Dierckx, E. Bartelson, J. van Rijswijk en A. Gekker, (2012). Gamesmonitor 2012, Taskforce Innovatie regio Utrecht (TFI), Utrecht. Leenheer, J. (2006). Loyaliteitsprogramma’s: Zinvol CRM-instrument?, in: tijdschrift voor Economie en Management, Vol. LI, 2, pp. 237-267. Libbenga, J., (2013). Game over voor Nederlandse game-industrie?, in: Emerce nr. 120, maart 2013. Linnemeijer, I., E. van Goor en L. Lynch, (2013). Gaming in the Netherlands, Virtual goods in video games: A business model with prospects, PricewaterhouseCoopers, Amsterdam. Mastrigt, J. van, (2011). De ontwikkeling en toepassing van games voor gezondheid, een verkenning van de Nederlandse situatie in internationaal perspectief, HKU, in opdracht van Stichting iZovator, Hilversum. Op de Beek, L. (2012). SWOT-analyse van de natuursector, in opdracht van InnovatieNetwerk, Utrecht. Op de Beek, L. (2013). Inspiratie voor de natuursector, in opdracht van InnovatieNetwerk, Utrecht. Osterwalder, A. en Y. Pigneur, (2010). Business Model Generatie, Kluwer, Deventer. Steenbergen, E. van, (2013). Serieuze Spelletjes, in: NRC Handelsblad, 29 oktober 2013. 71 Pagina 70

Pagina 72

Heeft u een reisgids, pagedirect of digi-relatiemagazines? Gebruik Online Touch: folder online bladerbaar publiceren.

607 Lees publicatie 248Home


You need flash player to view this online publication