70 mensen die een dagje in de natuur doorgaans niet snel overwegen. Bovendien worden uitjes in de natuur aangeboden op een plek waar die groepen vaak komen. Het sparen voor korting op uitjes heeft de laatste jaren een vlucht genomen. Bij vrijwel alle grote merken is korting te krijgen voor attractieparken, dierentuinen of musea. Er is behoefte om deze uitjes ook een meer regionaal of lokaal karakter te geven, maar toch een landelijke dekking te hebben. Voor de natuursector is dat een haalbare uitdaging. Het is hierbij vooral van belang dat het om uitjes gaat die niet eenmalig zijn, maar die regelmatig te boeken zijn en bovendien niet al te goedkoop zijn, zodat het ook interessant is om korting weg te geven. Het zou een mooie uitdaging zijn om te kijken of het mogelijk is om natuurarrangementen toe te voegen aan een spaarcampagne van 2015. Pagina 69

Pagina 71

Voor reclamefolders, online onderzoeksrapporten en club bladen zie het Online Touch content management system systeem. Met de mogelijkheid voor een online shop in uw nieuwsbrieven.

607 Lees publicatie 248Home


You need flash player to view this online publication