72 Witteveen, D. (2011). Market study Dutch games industry. Ready for growth, Deloitte in opdracht van Dutch Games Association (DGA), Rotterdam. Websites scoupy.nl www.angrybirdsnest.com www.appletips.nl www.artworkforchange.org www.brandbase.nl/clients/shell-retail/de-leukste-dagjes-uit/ www.c1000dagjeuit.nl www.cbs.nl www.dagjeuitactie.nl www.deelauto.nl www.gajitz.com www.gamerant.com www.gamesforchange.com www.gamesindustrie.nl www.goudkoerier.nl www.greenwheels.nl www.gvh.de/hannovermobil.html www.kpvvdashboard-4.blogspot.nl www.leukstedagjesuit.nl www.monobanda.nl www.mt.nl/479/85925/dossier-mt500/het-nederlandse-deelsucces-van-snappcar-in-cijfers.html www.mt.nl/479/85821/dossier-mt500/hoe-snappcar-autodelen-groot-maakt.html www.newzoo.com www.oculusvr.com www.parkpartners.org/Cell-and-Internet-Goals.pdf www.rinspeed.eu Pagina 71
Pagina 73Heeft u een magazine, onlinebook of web studiegidsen? Gebruik Online Touch: reisgids online bladerbaar op uw website plaatsen.
607 Lees publicatie 248Home