72 Witteveen, D. (2011). Market study Dutch games industry. Ready for growth, Deloitte in opdracht van Dutch Games Association (DGA), Rotterdam. Websites scoupy.nl www.angrybirdsnest.com www.appletips.nl www.artworkforchange.org www.brandbase.nl/clients/shell-retail/de-leukste-dagjes-uit/ www.c1000dagjeuit.nl www.cbs.nl www.dagjeuitactie.nl www.deelauto.nl www.gajitz.com www.gamerant.com www.gamesforchange.com www.gamesindustrie.nl www.goudkoerier.nl www.greenwheels.nl www.gvh.de/hannovermobil.html www.kpvvdashboard-4.blogspot.nl www.leukstedagjesuit.nl www.monobanda.nl www.mt.nl/479/85925/dossier-mt500/het-nederlandse-deelsucces-van-snappcar-in-cijfers.html www.mt.nl/479/85821/dossier-mt500/hoe-snappcar-autodelen-groot-maakt.html www.newzoo.com www.oculusvr.com www.parkpartners.org/Cell-and-Internet-Goals.pdf www.rinspeed.eu Pagina 71
Pagina 73Voor sportbladen, online onderwijs magazines en handleidingen zie het Online Touch content management system systeem. Met de mogelijkheid voor een webwinkel in uw magazines.
607 Lees publicatie 248Home