samenvatting waarin wij allereerst het toekomstbeeld schetsen. Vervolgens beschrijven wij de randvoorwaarden en presenteren wij het concept van de businesscase teneinde dat toekomstbeeld te realiseren. Tot slot gaan we in op de haalbaarheid van dit concept. In de rest van het rapport kunt u lezen hoe wij tot deze conclusies zijn gekomen. Wij starten daarbij in hoofdstuk 3 met de achtergrond en aanleiding van het project en in hoofdstuk 4 beschrijven wij de opdracht en de door ons vertaalde vraagstelling van deze opdracht. In hoofdstuk 5 leest u meer over onze aanpak om middels onderzoek en draagvlakverkenning te komen tot een businesscase. Vanwege het belang van de stadse vraag hebben wij in hoofdstuk 6 een uitgebreide omschrijving gegeven van belangrijke trends en ontwikkelingen. Wij sluiten dit eerste deel van het document af met een SWOT van Tuinen van West. In hoofdstuk 8, 9 en 10 wordt een uitgebreidere toelichting geven op de het concept van de businesscase en de bijbehorende programmalijnen en activiteiten. In hoofdstuk 11 ronden wij af met de ambitie, de strategie en de organisatie en financiering van de businesscase. In de bijlagen kunt u o.a. de begroting en kosten en baten overzichten vinden van de businesscases en verschillende initiatieven die daaraan gerelateerd zijn. 9 Pagina 8

Pagina 10

Scoor meer met een e-commerce shop in uw kranten. Velen gingen u voor en publiceerden catalogi online.

544 Lees publicatie 213Home


You need flash player to view this online publication