Conceptwijzer Juni 2008 De Lifestyle Ervarings Winkel Pay off 1. Liever vers van het land 4. Die sterrenkok, dat ben ik 2. Ik weet wat ik eet 5. Gemakkelijk, leuk en lekker 3. Ouderwets gezellig en betrokken 6. Regionale kwaliteit 7. Familie ‘uitje’ 10. Sociale betrokkenheid (buurt) 13. Ervaren en leren 8. Uitsluitend vers inkopen 11. Thuis top en gezellig eten 14. Efficient, comfort 26. Weekenduitje 29. Vers (en onbespoten) 32. ‘Steel de show’ thuis 41. Vers verwerkt 44. Non-food 9. Doordeweekse boodschappen 12. Familiefun 15. Top kwaliteit vers 27. Speeltuin, kinderboerderij 30. Gemak 33. Ouderwets gezellig en betrokken 42. Onbespoten 45. Soeveniers, snuisterijen Functie Positionering 16. Vers van het land 19. De gezondste winkel 22. Prettig en gezellig 17. Leuk voor de kinderen 20. Betrokken bij en in de buurt 23. Super efficient 35. Gezondheidsfreaks 38. Families en yuppen steden, B1 18. Boerenhof en stalletjes langs de weg 21. Exclusieve (Michelin) kwaliteit 24. One-stopshopping 36. ‘Buurt’ mensen, B2, C en D 39. Middenklasse generiek, B1 B2 25. Fun en educatie 28. Volledig geinformeerd 31. De ‘omweg’ waard 40. Vers USP’s Doelgroep 34. Families met jonge kinderen 37. Bourgondiers , A en B1 Assortiment 43. DKW 46. Vers ter plekke bereid De Lifestyle Ervarings Winkel Distributie 47. Winkels 50. Boerderijen 53. Internet, afleveren 48. Stands 51. Megastore, shopin-shop 49. Via bestaande winkels 52. Internet, via winkel 54. Houten kisten, krijtborden 57. Internet, touchscreens koffiecorner 60. Zelf brood bakken (kinderen) 62. Bijzondere locaties (uit) 65. Op het land 68. 0x 20-100 63. Buurt, wijk 66. 0x 5-10 70. Locale verkopende boeren 73. De Librije, De Kas 76. Turkse groentezaak 82. Coöperatie 71. Reform / natuur winkels 74. Versschap AH. Konmar, Carrefour 72. Spar, Edah 75. Jumbo Winterswijk, AH Haarlem 55. Electronische displays, tracking info 58. DKW en non-food via counter/balie 56. RFID + persoonlijke display PDA 59. Kookworkshops Point-of-sale Locaties 61. Winkelcentra en straten 64. (Na) bij de stad 67. 0x 10-20 Concurrentie referentie 69. 0x > 100 Basisstrategie Samenwerking 77. Customer intimacy 78. Operational Excellence 79. Product Excelllence 80. GWB 83. Shop-inshop 81. Franchise Organisatie 85. Teelt 88. Retail 86. Productie 87. Inkoop 84. ZWB, ZFB Pagina 2

Pagina 4

Scoor meer met een webshop in uw publicaties. Velen gingen u voor en publiceerden tijdschriften online.

312 Lees publicatie 100Home


You need flash player to view this online publication