60 boeken van een dagje uit, een NS Dagretour voor het gezin, ofwel de �NS Dagkaart Samen Vrij 2+2�, met korting te bestellen. Hiermee konden twee volwassenen en twee kinderen een gezinstreinkaartje krijgen voor de dag van hun uitje voor € 30 in plaats van € 98,60. In 2014 is deze actie niet voortgezet. Om klanten een extra reden te geven om te gaan sparen of om meer en langer te gaan sparen, was er in 2013 ook de mogelijkheid om te sparen voor korting op schoolreisjes. Speciaal hiervoor was een spaarbox in de winkel gezet om de basisscholen in de buurt te helpen met sparen. Ook deze mogelijkheid is in de actie van 2014 niet opgenomen. In 2011 werd de campagne opgezet met Nick en Simon (“Of bij Nick en Simon!”), waarbij er ook de optie was om korting te krijgen op tickets van het ‘Symphonica In Rosso’-concert van Nick en Simon. In 2012 is een vergelijkbare campagne gemaakt met Jan Smit, met de mogelijkheid om korting te krijgen op het concert ‘15 jaar Jan Smit’. In 2013 en 2014 zijn grote commercials opgezet, maar niet met de mogelijkheid om te boeken voor speciale concerten (zie Afbeelding 10). De verschillende actiestappen voor de campagne van 2014 zijn als volgt: 1. In de actieperiode (van 12 maart 2014 tot 13 mei 2014) ontvang je bij elke €10 aan boodschappen één C1000 of Jumbo Uitzegel; 2. Spaar vijf Uitzegels voor één volle spaarkaart; Afbeelding 10 − Commercials van C1000 en Jumbo voor de Dagje Uit-campagne van 2014. (Bronnen: www.dagjeuitactie.nl). Pagina 59

Pagina 61

Scoor meer met een webwinkel in uw clubmagazines. Velen gingen u voor en publiceerden onderwijs magazines online.

607 Lees publicatie 248Home


You need flash player to view this online publication