40 land- en tuinbouwproducten met een bestaande organisatie als Versvandekweker.nl lijkt een logische eerste stap. Vis zal in kleine volumes aan consumenten verkocht moeten worden, maar in het nieuwe businessmodel gaan vissers eveneens wat grotere volumes verkopen aan foodservices (horeca, catering, maaltijdbereider) en aan bedrijven die verse producten willen gebruiken als geschenk en/of voor de eigen maaltijd. Het resultaat zal een beter financieel-economisch rendement voor de visser zijn en een sterker georganiseerde en samenwerkende, kortere visketen die consumentgericht gaat opereren. “Een sterk merk creëer je door het waarmaken en overtreffen van de verwachtingen die de (potentiële) klant heeft van een “nieuwe verse visorganisatie of dienst” of een “nieuw product”. Deze verwachtingen worden grotendeels gecreëerd door wat er online en via sociale media over geschreven wordt. Het nieuwe businessmodel voor de Nederlandse Noordzeevissers is kansrijk en er kunnen fors hogere marges worden behaald met de digitale verkoop van verse vis. Pagina 51
Pagina 53Interactieve digi webshop, deze brochure of clubmagazine is levensecht online geplaatst met Online Touch en bied het digitaal uitgeven van euitgaves.
551 Lees publicatie 220Home