Case: Computable Kenmerk natuursector: de natuursector werkt vaak aanbodgericht, waardoor producten en diensten soms niet voldoende aansluiten bij de behoeften die leven bij de natuurgebruiker. Slimme ondernemers denken na over alternatieven die wel goed aansluiten bij de behoeften van afnemers en die daardoor kunnen zorgen voor binding met bestaande en nieuwe doelgroepen. Ondernemerschap is in de natuursector over het algemeen nog niet voldoende ontwikkeld: er is weinig innovatie en kennis wordt, alhoewel steeds beter, nog beperkt gedeeld. Overeenkomst vaktijdschriftuitgever: al in 2008 wordt het internet door lezers steeds meer gebruikt als alternatief voor het gebruik van traditionele media. Dit heeft merkbare gevolgen voor de traditionele media: lezersaantallen lopen terug. Omdat het aanbod blijkbaar niet meer past bij de vraag, moet er iets veranderen, maar redacteurs zijn geen ondernemers die risico’s durven te nemen. Ze zijn juist traditioneel ingesteld, bang hun bestaande omzet te verliezen en staan dus niet open voor veranderingen. Halverwege het eerste decennium van deze eeuw is marktleider Computable de meest gelezen informatiebron over ICT-banen, -producten en -diensten met het hoogste bereik onder ICT-managers in Nederland. Het wekelijks verschijnende Computable magazine biedt de ICT-professional een schat aan informatie voor het 15 (Bron: Wonderworks). Pagina 14
Pagina 16Heeft u een folder, noviafacts of web reclamefolders? Gebruik Online Touch: archief digitaal publiceren.
547 Lees publicatie 218Home