28 jaarverslag 2011 Voeding Celebrate Food Dit concept heeft als ambitie om consumenten en producenten op de marktvloer nader tot elkaar te brengen. Daardoor kan er meer bereidheid bij de consument ontstaan om een redelijke prijs te betalen voor een goed product, kunnen meer regionale en seizoensgebonden producten worden gebruikt en kunnen consumenten gemakkelijker bewust kiezen voor veilige, gezonde en verantwoord geproduceerde voeding. Deze ambitie is uitgewerkt in het concept ‘Lazuur’. In Wageningen heeft Buys en Ko het Celebrate Food-concept ‘Lazuur’ verder uitgewerkt tot een franchiseformule. Met de implementatie van de ideeën van het concept ‘Lazuur’ is dit concept afgesloten. De bal ligt nu bij het bedrijfsleven. Bron: Celebrate Food III. Art Direction: Marieke van Doorn. Ruimtelijk ontwerp: Jack van Dijk. Grafisch Ontwerp: Bart Kaper. Pagina 27

Pagina 29

Heeft u een jaarverslag, pagegangster of web reclamefolders? Gebruik Online Touch: mailing digitaal op uw website plaatsen.

516 Lees publicatie 194Home


You need flash player to view this online publication