Bijlage 4: Organisatie 77 1. Professionaliseren door Leren Intern leren Het interne leerproces heeft vooral vorm gekregen in de wekelijkse stafvergaderingen. Er is aandacht geweest voor het elkaar informeren en adviseren over te starten of lopende projecten en/of over de gekozen of te kiezen aanpak, soms ook met inbreng van externe deskundigen. Waar mogelijk is de samenwerking tussen stafleden in projecten verder versterkt. Het is vaker gebleken dat de stafleden zeer enthousiast kunnen vertellen over de concepten en de gekozen aanpak. Reden te meer om in samenwerking met de mensen van communicatie een project te starten om de verhalen over de aanpak op journalistieke wijze op te tekenen en te publiceren. Verhalen die inhoudelijk interessant en inspirerend voor anderen en onszelf zijn. Leren met externen Naast de intern gerichte activiteiten heeft InnovatieNetwerk geparticipeerd in activiteiten van het Competentie Centrum Transities (CCT), zoals het meewerken aan een website over competenties voor transitieprofessionals. Met CCT heeft InnovatieNetwerk ook een zogenoemde ‘Versnellingssessie’ georganiseerd waarin we ons vraagstuk over ‘opschaling van onze concepten’ aan innovatiegerichte mensen uit andere sectoren voorlegden. Als een vervolg op het concept Space Academy/Kennisassimilatie is en project gestart gericht op het doorontwikkelen en verspreiden van het concept Knooperven in zogenaamde Praktijkkringen. Pagina 84
Pagina 86Heeft u een onderzoeksrapport, magstream of e-artikelen? Gebruik Online Touch: verenigingsblad naar een online publicatie converteren.
415 Lees publicatie 110Home