63 Dagje Uit-actie van Shell en Airmiles ‘Spaar voor de leukste dagjes uit’ is een spaaractie voor dagjes uit bij Shell gedurende de voorjaarsperiode (zie Afbeelding 11). Deze actie doet Shell alweer een paar jaar, en ook in 2014 liep de actie van 9 april tot en met 1 juli. Klanten kunnen sparen voor kortingen op 41 dagjes uit. De spaaractie is een partnerschap tussen Shell, Ticketsplus (Telegraaf Tickets) en Loyalty Management Netherlands (Airmiles). De website en het beheer daarvan, de content, de planning en de financiële afhandeling van de e-tickets worden beheerd door Ticketsplus, een webwinkel gespecialiseerd in online verkoop van voordelige toegangsbewijzen voor vele pretparken, diertuinen, musea, wellnessarrangementen of evenementen. Telegraaf Media Groep is voor 75% eigenaar van Ticketsplus. Shell is bij deze campagne het verkoopkanaal voor Ticketsplus en Airmiles is het alternatieve spaarsysteem waarmee kortingen verkregen kunnen worden. Tijdens de actieperiode ontvangen klanten bij het tanken van 20 liter brandstof of bij bestedingen vanaf € Afbeelding 11 − Website voor Leukste Dagjes Uit-campagne van Shell in 2013. (Bron: www.leukstedagjesuit.nl). Pagina 62

Pagina 64

Scoor meer met een online shop in uw folders. Velen gingen u voor en publiceerden onderwijs catalogussen online.

607 Lees publicatie 248Home


You need flash player to view this online publication