59 Dagje Uit-actie van C1000 en Jumbo De spaaractie voor dagjes uit liep in 2014 al voor het vierde jaar bij C1000. Klanten kunnen elk jaar gedurende de maanden maart, april en mei sparen voor kortingen op bijna 40 dagjes uit. Dit jaar doet voor het eerst ook Jumbo mee met de spaaractie. Tijdens de actieperiode ontvangen klanten van C1000 en Jumbo bij besteding van elke 10 euro een Uitzegel. Daarnaast krijgen klanten elke week bij bepaalde actieartikelen een extra Uitzegel. Door Uitzegels te sparen, kunnen klanten in aanmerking komen voor kortingen die kunnen oplopen tot maximaal 15 euro per entreekaart voor pretparken, dierentuinen en musea. Een volle spaarkaart met vijf Uitzegels geeft recht op een voucher waarmee klanten hun dagje uit met korting online kunnen boeken. In 2013 was er bovendien de mogelijkheid om bij het Afbeelding 9 − Website voor de Dagje Uit-campagne van C1000 en Jumbo in 2014. (Bron: www.dagjeuitactie.nl). Pagina 58

Pagina 60

Heeft u een catalogus, digi brochure of web tijdschriften? Gebruik Online Touch: relatiemagazine digitaliseren.

607 Lees publicatie 248Home


You need flash player to view this online publication