65 Afbeelding 13 − actiebanner van Airmiles voor Leukste Dagjes Uit-actie. (Bron: www.tankbonusmiles.nl). - - Er zijn in totaal 180.000 spaarkaarten gedownload; 20.000 tickets werden via Airmiles verkocht. In 2013 waren er nog 50 dagjes uit waaruit kon worden gekozen. Gemiddeld heeft een evenement dus 4.000 bezoekers gekregen via de actie (200.000 tickets/50 aanbieders). Er is niet met Ticketsplus over deze actie gesproken, maar stel dat Ticketsplus € 5-10 provisie verdient aan een ticket, dan is de omzet voor Ticketsplus €1-2 miljoen. Daar moet wel veel voor gebeuren, zoals het werven van aanbod, productie van de website, administratie, beheer van bezoek op de site en productie van stickers; - De voordelen voor Loyalty Management Netherlands (Airmiles) zijn extra omzet, waarvoor wel moet worden geadverteerd. Het resultaat is voor TMG, de eigenaar van Ticketsplus, blijkbaar dusdanig dat in elk geval besloten is om ook in 2014 met de actie van start te gaan. Pagina 64
Pagina 66Voor brochures, online PDF-en en onderzoeksrapporten zie het Online Touch content management beheersysteem systeem. Met de mogelijkheid voor een webwinkel in uw relatiemagazines.
607 Lees publicatie 248Home