customer journey De bijenkolonie in één van de gebieden bekijk je toch echt anders met de uitleg erbij, dan wanneer je er zomaar langs was gelopen. Fascinerend. Exotische planten herkennen we ineens als voedsel door de projecties in onze bril. Wat het mooie is aan de experience is dat deze enerzijds leerzaam en educatief is, maar dat het anderzijds nergens droog of saai wordt. Er is dan ook veel te doen. In de Middellandse Zee biotoop zien we mensen die met verse bloemen en planten rolf/">viktor-rolf/">parfum leren maken. Ergens anders zijn mensen bezig om immens grote groene wanden te decoreren met allerlei soorten planten. Aan de ene wand gaat het om het visuele aspect en de kleur van de planten. De andere wand gaat helemaal uit van geuren. Door sommige planten te combineren ontstaan de meest heftige geursensaties. Ontzettend leerzaam en indrukwekkend allemaal. Waanzinnig mooi ook hoe de techniek verwerkt is in de ruimte. Leidingen en buizen zijn niet knullig weggewerkt omdat ze niet in de omgeving zouden passen. Integendeel ze zijn gewoon onderdeel van de ruimte en storen daardoor niet. Naast leidingen en buizen voor ventilatie lopen weer enorme buizen waarin glijbanen blijken te zitten. Zo kom lekker snel een verdieping lager. Fun! food outlets Voordat we het laatste stuk van de experience ingaan besluiten we snel iets te eten. We hebben de keuze, zo blijkt! Want we kunnen onze lunch halen waar we maar willen. Verspreid over de begane grond zijn de nodige ‘outlets’ waar allerlei verschillende gerechten te krijgen zijn. Van salades tot soepen, van bioburgers tot pastagerechten met streekgroenten. We nemen allemaal iets anders en genieten van onze lunch in het groen. Als we uitgegeten zijn gaan we naar het laatste stuk van de experience. supermarkt De experience eindigt onder de grond. We geven onze brillen af bij de hostess en lopen langs de experience shop waar van alles te koop is. Van boeken tot souvenirs. Naast de experience shop is de ingang naar de grootste groene markt van Europa. We lopen er naar binnen. Een enorm aanbod van food, take away, groente en fruit, zo blijkt. Daarnaast ook veel producten voor in huis. Allemaal groen en duurzaam. Van pakketten waarmee je thuis een groene wand kunt maken tot planten die de akoestiek en luchtvochtigheid in je huis kunnen regelen. De winkel lijkt een beetje op Wholefoods die je in Amerika ziet. Wat opvalt is dat het flink druk is in de winkel. Blijkbaar komen mensen vanuit de wijde omgeving hier hun boodschappen doen. Geef ze eens ongelijk, denk ik. We doen wat boodschappen voor vanavond en kopen een doe het zelf pakket waarmee we zelf paddenastoelen kunnen kweken. vertrek Vanuit de winkel lopen we naar de auto, stappen in en rijden weg. Een ervaring rijker. Gelukkig is parkeren ook nog gratis. Greennest Hotel - 25 Pagina 24
Pagina 26Voor PDF's, online drukwerk en flyers zie het Online Touch CMS beheersysteem systeem. Met de mogelijkheid voor een webshop in uw artikelen.
592 Lees publicatie 245Home