32 Media-uitingen In 2013 zijn zo’n 900 artikelen verschenen die direct of indirect betrekking hadden op de concepten/projecten van InnovatieNetwerk. Projecten die daarbij hoog scoren, zijn ‘Tijdelijke Natuur’, ‘Nieuwe Marken’ en ‘ECOFERM’. Ook de Courage-projecten ‘Koeientuin’, ‘Fotonenboer’ en ‘Amazing Grazing’ en ‘Wij Lunchen Op School’ en ‘Kraamschap/Nieuwvers’ kwamen veel in het nieuws. Op de website van InnovatieNetwerk (www.innovatienetwerk.org) zijn in 2013 in totaal 122 nieuwsberichten geplaatst en 15 weblogs. Er kwamen ruim 40.000 bezoekers met ca. 140.000 pageviews. De meest bekeken concepten waren ‘Naar een Nieuw Natuurverhaal’, ‘Tijdelijke Natuur’ en ‘ECOFERM’. De website van SIGN trok 3.564 bezoekers met 14.331 pageviews, en voor Courage bedroegen deze cijfers respectievelijk 5.387 en 26.296. ` Het Twitter-account van InnovatieNetwerk (http://twitter.com/ InnNetw) heeft ruim 950 volgers. In 2013 zijn op het YouTube-kanaal van InnovatieNetwerk (http:// www.youtube.com/user/Innovatienetwerk) 14 filmpjes over projecten van InnovatieNetwerk geplaatst. De film over ECOFERM werd daar ruim 1.600 keer bekeken en de animatie over Streekstations ruim 1.000 keer. De andere filmpjes tussen de 10-130 keer. InnovatieNetwerk op TV en radio • Lupine als vervanger van soja (radio-uitzending, Kiemkracht, februari 2013) • ECOFERM Kringloopboerderij (tv-uitzending Omroep Gelderland, september 2013)) • Mineralenkringloop sluiten (film ‘De Kalverhouder Online’, oktober 2013) • ECOFERM (VPRO/NTR Labyrint, 24 november 2013) • Mobiele behandelkamer in het groen (Radio 5, 26 november 2013) Pagina 37
Pagina 39Scoor meer met een e-commerce shop in uw tijdschriften. Velen gingen u voor en publiceerden cursussen online.
587 Lees publicatie 241Home