5. Communicatie 23 De belangrijkste communicatie-instrumenten zijn de website, nieuwsbrieven, twitter en de media. De centrale doelstelling van het communicatiebeleid was en blijft dat communicatie primair bij moet dragen aan de ontwikkeling en vooral realisatie van projecten en doorbraken in de praktijk. Om dit doel te bereiken, is het van groot belang dat niet alleen op abstract niveau over ingewikkelde materie wordt gecommuniceerd, maar dat de activiteiten van InnovatieNetwerk toegankelijk worden gemaakt voor een breder publiek, en als motiverend en stimulerend worden ervaren. De communicatieaanpak heeft geleid tot aanzienlijke media-aandacht voor ons werk en tot positieve beelden in eerder uitgevoerde imago-onderzoeken. We zullen dan ook de basisfilosofie handhaven. Daarbij past ook een zekere terughoudendheid in het uitbrengen van hard copy-rapporten. rapporten worden vaker alleen digitaal beschikbaar gesteld, waarbij er wel een korte, wervende samenvatting kan worden gedrukt. Beoogd werd in 2013 te investeren in het vormgeven aan het nieuwe profiel van InnovatieNetwerk, gekoppeld aan de Topsectoren. Als gevolg van de voortdurende discussies binnen het Ministerie van EZ over de toekomstige positionering, zijn deze activiteiten vooralsnog opgeschort. Op basis van een reeds eerder opgesteld extern advies, zal de communicatie via de website in beperkte mate worden gemoderniseerd. Pagina 28

Pagina 30

Scoor meer met een webwinkel in uw catalogussen. Velen gingen u voor en publiceerden sportbladen online.

576 Lees publicatie 229Home


You need flash player to view this online publication