Inhoudsopgave Blz. Voorwoord 1. Inleiding 1 1.1 Doelstelling 1 1.2 Kader 1.3 Aanpak 2. De Crowdfundingmarkt in Nederland 3. Positie en perspectief van geconsulteerde marktpartijen 3.1 CrowdAboutNow (CAN) 3.2 Douw&Koren (D&K) 3 5 5 5 3.3 WEBclusive 6 3.4 Eelerwoude 6 3.5 Fundaplant/Groeiservice 6 3.6 Groenemarktplaats 7 3.7 GreenWish 7 3.8 Groenbeweegt 8 4. Kritische factoren bij een impuls 5. Potentieel NBL-sector voor crowdfunding 5.1 Perspectief met crowdfunding in de NBL-sector 5.2 Potentieel van crowdfunding 5.3 Experts weinig bekend met NBL-sector 6. Projecten en markten 6.1 Crowdfunding deelmarkten NBL-sector 6.2 Ontwikkeling van groene crowdfunding (deel)markten 9 13 13 13 15 17 17 17 6.3 Meer voorbeeldprojecten: ‘not for profit’-projecten vanuit het terreinbeheer 18 6.4 Meer voorbeeldprojecten: zachte projecten vanuit burgerinitiatief 6.5 Meer zakelijke projecten en ‘groene’ ondernemingen 6.6 Praktijkgericht onderzoek 7. Conclusies en aanbevelingen 7.1 Conclusies 18 19 19 23 23 1 1 Pagina 4
Pagina 6Interactieve internet relatiemagazine, deze gids of pdf is levensecht online geplaatst met Online Touch en bied het naar een online publicatie converteren van digi jaarverslagen.
574 Lees publicatie 227Home