Inhoudsopgave Blz. Voorwoord 1. Aanleiding 1 2. Interviews 3 2.1 “Vooral niet te veel ambitie in één keer!” 3 2.2 “We zijn een stichting, maar voelen ons ondernemer in het landelijk gebied” 7 2.3 “Mijn droom is een gemaskerd kasteelbal” 2.4 “Er liggen zoveel kansen in de natuur” 13 2.5 “Het Landschap opereert zakelijk, maar ondernemen is voor ondernemers” 15 2.6 “Meer ondernemerschap in de sector is nodig” 2.7 “Ondernemerschap? We hebben geen keus!” 2.8 “Gemakkelijk ondernemerschap bestaat niet” 2.9 “Ondernemerschap is: het vinden van de juiste partners en het sluiten van goede deals” 18 20 24 26 3. Verdienmodellen 29 3.1 Exploitatie van eigendommen 3.2 Businessarrangementen met marktpartijen 3.3 marktgericht rentmeesterschap 3.4 Natuur als bron van producten en diensten 3.5 Advies- en projectenbureau 4. Kansen voor ondernemerschap in de natuur 5. Conclusies Literatuur Websites en bronnen illustraties 29 29 29 30 30 35 45 47 49 9 Pagina 4

Pagina 6

Interactieve digi tijdschrift, deze relatiemagazine of onderzoeksrapport is levensecht online geplaatst met Online Touch en bied het digitaal publiceren van digi-verenigingsbladen.

573 Lees publicatie 226Home


You need flash player to view this online publication