Inhoudsopgave Voorwoord Samenvatting 1. Inleiding 1.1 Management- en businessmodel 1.2 Leeswijzer 2. Aanvoer en opbrengst verse Noordzeevis en visserijvloot 2.1 Aanvoer en opbrengst van verse vis en garnalen 2.2 Omvang van de Nederlandse vissersvloot 3. Vermarkten van vers aangevoerde Noordzeevis 3.1 Inleiding 3.5 Toekomstig(e) marktmodel en organisatie 3.2 Recente historie in het vermarkten van vis 3.3 Omzet en prijs verse Noordzeevis 3.4 Vraag naar verse vis 4. Verkoop van vers aangevoerde Noordzeevis via internet 4.1 Inleiding 4.2 Businessmodel Canvas 5. Conclusies Bijlage 1: Voorbeeldberekening traditionele verkoop en webmarket 1 5 5 6 10 9 9 13 13 14 15 16 17 19 19 19 39 43 Pagina 8
Pagina 10Heeft u een onderwijscatalogus, modernmedia of web brochures? Gebruik Online Touch: spaarprogramma naar een online publicatie converteren.
551 Lees publicatie 220Home