Geraadpleegde bronnen Literatuur Anderson, C., (2009). Free. Hoe het nieuwe Gratis de markt radicaal verandert, Nieuw Amsterdam Uitgevers, Amsterdam. Beishuizen, A. en J. van Bentum, (2009). Online of flatline. Een uitweg uit het sterfhuis van de media, Uitgeverij Mediata, Amsterdam. Hekkert, M. e.a., (2011). Het innovatiesysteem voor de Nederlandse glastuinbouw in 2020, in opdracht van InnovatieNetwerk, Utrecht. Janssen Groesbeek, M., (2003). Bakker (TPG): Ik was en ben geen idealist, in: Het Financiële Dagblad, 1 maart 2003. Kamp, H. van der, E. Lambregts en L. van der Veen, (2012). Tijd voor strategie. Agrofood Strategy Trends 2012, Berenschot in opdracht van VMT, Utrecht. Kempes, C. en C. Wiersma, (2012). De bibliotheek levert waarde, strategie 2012-2016, Vereniging van Openbare Bibliotheken, Den Haag. Meijer, W., A. van Kampen, T. Poortenaar-Sikkema, M. Swart en W. Kamerman, (2000). Open poort tot kennis. Advies Stuurgroep herstructurering openbaar bibliotheekwerk, Ministerie van OCW, Den Haag. Nieuwenhuizen, B. (2012). AT5 past in Crossmediale strategie AVRO, in: Spreekbuis voor omroepmedewerkers. NPO, Hilversum. Op de Beek, L. (2012). SWOT-analyse van de natuursector, in opdracht van InnovatieNetwerk, Utrecht. Treacy, M. en F. Wiersema, (1995). The Discipline of Market Leaders, Choose your Customers, Narrow your Focus, Dominate your Market, HarperCollins Publishers, Inc., New York. Waege, H. (2012). Presentatie: Data Knowledge and Innovation. The case of the Rotterdam Philharmonic Orchestra, Congres Podiumkunsten 2012, Rotterdam. 65 Pagina 64
Pagina 66Heeft u een gebruiksaanwijzing, ipaper of internet onderwijsmagazines? Gebruik Online Touch: uitgave online plaatsen.
547 Lees publicatie 218Home