44 InnovatieKlantsegmenten professionals van allerlei pluimage • Projectleiders en directeuren gericht op vernieuwing en innovatie, afkomstig uit: – Netwerkorganisaties gericht op kennisuitwisseling – Programma’s met maatschappelijk innovatiedoel – Bedrijven die grensoverschrijdend willen innoveren – Provinciale en gemeentelijke overheden – Advies- en ingenieursbureaus Relaties met klanten Alles doen om het proces van innoveren te verbeteren • Snel verder komen met een vraag of dilemma – Snelheid en focus; accumulatie van kennis en competenties rond een innovatie • Community-gevoel; erbij willen horen – Selectiemechanisme; niveau erin houden – Nieuwe verbindingen; genereren van weak ties • Co-creatie; verruimend – Smeden van ondernemende groepen – Rolwisselingen bv. manager treedt op als reflectant Pagina 53
Pagina 55Voor artikelen, online catalogussen en rapporten zie het Online Touch CMS beheersysteem systeem. Met de mogelijkheid voor een online shop in uw presentaties.
532 Lees publicatie 205Home