44 InnovatieKlantsegmenten professionals van allerlei pluimage • Projectleiders en directeuren gericht op vernieuwing en innovatie, afkomstig uit: – Netwerkorganisaties gericht op kennisuitwisseling – Programma’s met maatschappelijk innovatiedoel – Bedrijven die grensoverschrijdend willen innoveren – Provinciale en gemeentelijke overheden – Advies- en ingenieursbureaus Relaties met klanten Alles doen om het proces van innoveren te verbeteren • Snel verder komen met een vraag of dilemma – Snelheid en focus; accumulatie van kennis en competenties rond een innovatie • Community-gevoel; erbij willen horen – Selectiemechanisme; niveau erin houden – Nieuwe verbindingen; genereren van weak ties • Co-creatie; verruimend – Smeden van ondernemende groepen – Rolwisselingen bv. manager treedt op als reflectant Pagina 53

Pagina 55

Heeft u een clubmagazine, ibrochure of internet lesboeken? Gebruik Online Touch: studiegids van papier naar digitaal converteren.

532 Lees publicatie 205Home


You need flash player to view this online publication