6 1.2 Vraag en doelstelling Het doel van dit project is het uitwerken van een business model voor de InnovatieAcademie. 1.3 Verloop van dit project De verkenning is in april 2011 gezamenlijk gestart door José Andringa, Gertjan Fonk en Marc Coenders. De uitvoering is gedaan door Gertjan Fonk en Marc Coenders. In dit project is toegewerkt naar een gedragen invulling door potentiële opdrachtgevers en is gepoogd samenwerkingspartners heel concreet te betrekken bij de verkenning (interviews, klankbordsessie en consultaties). Hun behoeften en mogelijke bijdrage aan een InnovatieAcademie zijn geïnventariseerd en uitgewerkt naar een ontwerp voor de InnovatieAcademie. Als stramien voor de uitwerking is de business model canvas gebruikt. Een proef met de canvas gaf hiertoe aanleiding. 1.4 Opbouw van dit verslag Dit eindverslag bestaat uit de volgende onderdelen: • Hoofdstuk 2 bevat de zogenaamde pitch; een kernachtige beschrijving van de InnovatieAcademie • Hoofdstuk 3 beziet innovatie als sociaal leerproces • Hoofdstuk 4 beschrijft de functie en positionering van de InnovatieAcademie • Hoofdstuk 5 schetst een beeld van hoe een InnovatieAcademie eruit zou kunnen zien. • Werkdocument InnovatieAcademie/InnovatieCampus. • Powerpointpresentatie business model canvas InnovatieAcademie. • Verslag van de bijeenkomst van de klankbordgroep. zijn als bijlagen 1 t/m 3 aan dit rapport toegevoegd. • Hoofdstuk 6 bevat een advies voor het vervolg. Deze verkenning heeft een aantal werkdocumenten opgeleverd. Deze Pagina 15
Pagina 17Interactieve e-boek, deze folder of clubblad is levensecht online geplaatst met Online Touch en bied het naar een online publicatie omzetten van eonderwijs magazines.
532 Lees publicatie 205Home