26 POWER OF LIFE: GEEFT PASSART ENERGIE Power of Life verwijst naar de levensweg die bewoners van Passart doorlopen. Hun bijzondere verhalen, prestaties, ervaringen en eigenschappen vormen de basis voor de inrichting van de locatie en geven anderen inspiratie. Er komt een reeks huisjes, de ‘powerhouses’. Bovenop elk powerhuisje worden individuele bewoners uit de wijk met hun eigen bijzonderheid in het zonnetje gezet. De volgorde is van jong naar oud; daarmee ontstaat een echte levenslijn van bewoners. Afhankelijk van wie in de spotlight staat, krijgt ieder powerhouse een inrichting als meetingpoint voor een specifieke doelgroep. De drijvende kracht achter de Power of Life zijn partnerships tussen bewoners en externe organisaties. Betrokken bedrijven openen in de powerhuizen die aansluiten bij hun doelgroep twee tot vier weken lang een pop-up versie van hun organisatie. In acht jaar tijd is plaats voor een grote diversiteit aan diensten, producten, kunst, cultuur, kennis, en meer. Dit maakt dat de omgeving steeds in beweging is. Het energiebedrijf Nuon zorgt voor de ‘echte’ power. Als expert op het gebied van duurzame projecten voorziet het bedrijf alle powerhouses van zonnepanelen. Zo wordt Power of Life een duurzame, afwisselende en motiverende omgeving voor elke doelgroep. Door partnerships is het concept financieel aantrekkelijk en robuust. Deelnemende bedrijven profiteren door de PR-waarde van het project. Powerhouses: levenslijn en meetingpoint BATTLE OF CONCEPTS 57 Pagina 56

Pagina 58

Scoor meer met een webshop in uw edities. Velen gingen u voor en publiceerden tijdschriften online.

509 Lees publicatie 188Home


You need flash player to view this online publication