12 Organisatie Groenten Fruit-Bureau Heijmans Vastgoed PPH Betekenis organisatie - nvulling van 2 I - anhaken bij A - oncepten C x 2 ons groenstaan op zichzelf lopende fruitten en fruit per campagnes - e veel bureauT - e benefits voor dag D cratie - nvulling geven I iedereen zijn - e voorlopige D aan schoolfruit, helder concepten roewerkfruit, - itstekende U pen verkeerde zorgfruit en branding beelden op sportfruit - loriade 2012 F - et moet raakH vlakken hebben met vergroting bewustwording, genieten, beleven en daardoor meer hechting - roen en duurG - angetermijnL G M H - é kans om fruit - et fruitbeheer - eerdere part- - eld, wie gaat D zaam imago visie is helder betalen ners die gaan en onderhoud multifunctioneel G - r ligt een bu i - oed voor proE s - estuurlijke B voor de lange moeten goed in te zetten in positie s s procedures zoals nes ca e op basis termijn geregeld zijn, binnenstedelijk - ieuwe netN van fei en en t bestemmings- et concept is H zoals bij de gebied werken, andere cijfers plannen helder en voegt - ruit als waarden- Playgrounds F partners - ureaucratie B iets toe B verhogende factor - ewoners - ennis K - eerstand W B moeten het zélf - evordert in plaats van kosontwik eing k l T participatie en - ijdelijkheid tenpost, wel via de willen en kennis een vroegtijdige van braaklig- assie en drive P zachte factoren overdracht gende terreinen binding met voor de lange - ruit als vroegtijF aanstaande termijn bij dig vliegwiel om kopers c.q. betrokken de betrokkenheid gebruikers van partners van burgers bij het vastgoed hun leefomgeving te vergroten - erbinding met V - angetermijnL - een integrale G - en integrale E - Helderheid - ersterking beV concept groene langetermijnvisie partners visie voor de over zowel wustwording & stad V - een investerin- - isie G lange termijn economische betekenis & kenF - conomische & - ruit en groen E gen op ondermet daarin de als maatschapnis over fruitteelt samen door maatschappelijhoud en beheer, economische pelijke meerbij consument -ontwik elen k ke meerwaarde waardoor & maatschapwaarde - eweging en B o.a. met vertiop tafel en converloedering gezonde voeding - Helder concept, pelijke meercale tuinen creet maken optreedt waarde doel, doelgecombineerd - een participaG D groep, strategie - e USP per tie van onderop en communica- stakeholder scherp formutie in orde - een econoG leren - Voort or uren b d mische meerop bestaande waarde initiatieven - adruk op opN brengsten i.p.v. kosten - ocus op parF ticipatie van de eindgebruikers vanaf start project - waliteit groen K pico bello Randvoorwaarden - tad en tuinbouw - E envoudige S organisatie en komen dichter bij low cost elkaar - USP voor - ersterking V bewust ording en stakeholder en w burger! beleving consu- Fruit staat ment met fruit voor lekker, - e kans om poD genieten, gezelsitieve waarden ligheid, fun, toe te kennen aan beleving fruit, een betere S hechting aan het - timuleren product en de pro- van fruitconsumptie ductiewijze - oename conT sumptie fruit Doorbraak Formulering en aanpak - oede positiG onering concepten - oede commuG nicatie - bsolute helA derheid over concept, doel, doelgroep en doel concepten Belemmeringen Oplossingen Bijdrage organisatie - fhankelijk A van keuzes is er een meerwaarde om mee te doen - ennisbij K drage - pstellen O bu i es case sn s - eehelpen M met buurt par ici atie t p - eedoen in M denktank - nzetten I communicatie van de groene stad - etwerk N inzetten - nternatio I naal podium zoals Green City Pagina 19
Pagina 21Heeft u een vakblad, issuu of digitale uitgaven? Gebruik Online Touch: gids naar een online publicatie converteren.
479 Lees publicatie 172Home