Inhoud Voorwoord 1. Inleiding 2. Een vernieuwende strategie: versterk het goede 3. Werkprogramma 3.1 3.1.1 3.1.2 3.1.3 3.2 3.2.1 3.2.2 3.2.3 3.3 3.3.1 3.3.2 3.3.3 3.3.4 3.4 Politiek-bestuurlijke prioriteiten Land- en tuinbouw en agribusiness Natuur, landschap en ruimte Voeding Domeinoverstijgende thema’s Schaal en vertrouwen Van bezit naar toegang De Waardencarrousel: manoeuvreren tussen verloren, gewonnen en herwonnen waarden Agenda van de allianties SIGN Kiemkracht Courage Noordzeevisserij Projecten die doorlopen vanuit de vorige periode 1 5 9 10 10 12 14 17 17 18 19 20 20 21 21 22 23 4. Organisatie en Financiën 4.1 4.2 4.3 4.4 29 Aansturing en netwerkorganisatie 29 Organisatieontwikkeling: informeren, reflecteren, adviseren en verantwoorden 30 Communicatie 31 Financiën 32 Bijlage 1: Concepten Domein ‘Land- en tuinbouw en agribusiness’ Bijlage 2: Concepten Domein ‘Natuur, landschap en ruimte’ Bijlage 3: Concepten Domein ‘Voeding’ 35 71 87 Pagina 7

Pagina 9

Heeft u een reclamefolder, ipaper of web boeken? Gebruik Online Touch: brochure online zetten.

442 Lees publicatie 136Home


You need flash player to view this online publication