Inhoud Voorwoord 1. Inleiding 2. Een vernieuwende strategie: versterk het goede 3. Werkprogramma 3.1 3.1.1 3.1.2 3.1.3 3.2 3.2.1 3.2.2 3.2.3 3.3 3.3.1 3.3.2 3.3.3 3.3.4 3.4 Politiek-bestuurlijke prioriteiten Land- en tuinbouw en agribusiness Natuur, landschap en ruimte Voeding Domeinoverstijgende thema’s Schaal en vertrouwen Van bezit naar toegang De Waardencarrousel: manoeuvreren tussen verloren, gewonnen en herwonnen waarden Agenda van de allianties SIGN Kiemkracht Courage Noordzeevisserij Projecten die doorlopen vanuit de vorige periode 1 5 9 10 10 12 14 17 17 18 19 20 20 21 21 22 23 4. Organisatie en Financiën 4.1 4.2 4.3 4.4 29 Aansturing en netwerkorganisatie 29 Organisatieontwikkeling: informeren, reflecteren, adviseren en verantwoorden 30 Communicatie 31 Financiën 32 Bijlage 1: Concepten Domein ‘Land- en tuinbouw en agribusiness’ Bijlage 2: Concepten Domein ‘Natuur, landschap en ruimte’ Bijlage 3: Concepten Domein ‘Voeding’ 35 71 87 Pagina 7

Pagina 9

Voor maandbladen, online presentaties en PDF's zie het Online Touch CMS beheersysteem systeem. Met de mogelijkheid voor een online winkel in uw brochures.

442 Lees publicatie 136Home


You need flash player to view this online publication