54 Figuur 6.1: Algemeen oordeel over kwaliteit van het werk van InnovatieNetwerk: 2008 versus 2005 (in %). 100% 80% 60% 40% 20% 22% 0% To ta a l 2008 8% 26% 9% 10% 43% 40% 28% 53% 37% 11% 17% 14% 48% 53% W e e t nie t 50% 6% 31% 6% 33% 8% M a tig o f sle cht Goed Uitste ke nd o f ze e r g o e d 13% To ta a l 2005 19% 15% A ctie ve n A ctie ve n Nie t-a ct. Nie t-a ct. 2008 2005 2008 2005  6.2 Oordeel over de concepten     Veel van de relaties die in het onderzoek participeerden, zijn niet actief   betrokken bij het werk van InnovatieNetwerk. Het is dan ook niet zo  gek dat bij hen de concepten niet heel erg bekend zijn.   De relaties die bij een concept betrokken zijn of zijn geweest, hebben  de concepten beoordeeld op enkele eigenschappen. Deze relaties   vinden dat ze vooral aanzetten tot denken (83%, 6% weet het niet) en  wat minder tot handelen. Maar ook ten aanzien van het laatste punt   scoort nog 63% goed tot uitstekend (10% weet het niet).         Figuur 6.2: Oordeel over eigenschappen van concepten.(van relaties die bij een of twee concepten betrokken zijn geweest)                                                                       Pagina 65

Pagina 67

Scoor meer met een e-commerce shop in uw magazines. Velen gingen u voor en publiceerden rapporten online.

412 Lees publicatie 107Home


You need flash player to view this online publication