54 Figuur 6.1: Algemeen oordeel over kwaliteit van het werk van InnovatieNetwerk: 2008 versus 2005 (in %). 100% 80% 60% 40% 20% 22% 0% To ta a l 2008 8% 26% 9% 10% 43% 40% 28% 53% 37% 11% 17% 14% 48% 53% W e e t nie t 50% 6% 31% 6% 33% 8% M a tig o f sle cht Goed Uitste ke nd o f ze e r g o e d 13% To ta a l 2005 19% 15% A ctie ve n A ctie ve n Nie t-a ct. Nie t-a ct. 2008 2005 2008 2005 6.2 Oordeel over de concepten Veel van de relaties die in het onderzoek participeerden, zijn niet actief betrokken bij het werk van InnovatieNetwerk. Het is dan ook niet zo gek dat bij hen de concepten niet heel erg bekend zijn. De relaties die bij een concept betrokken zijn of zijn geweest, hebben de concepten beoordeeld op enkele eigenschappen. Deze relaties vinden dat ze vooral aanzetten tot denken (83%, 6% weet het niet) en wat minder tot handelen. Maar ook ten aanzien van het laatste punt scoort nog 63% goed tot uitstekend (10% weet het niet). Figuur 6.2: Oordeel over eigenschappen van concepten.(van relaties die bij een of twee concepten betrokken zijn geweest) Pagina 65
Pagina 67Scoor meer met een e-commerce shop in uw magazines. Velen gingen u voor en publiceerden rapporten online.
412 Lees publicatie 107Home