4.3.2 4.3.3 4.3.4 4.3.5 4.4 4.4.1 4.4.2 4.4.3 Aard van de concepten – vormen van grensverleggende vernieuwingen Concepten en de verbinding met de LNV-beleidspraktijk Concepten met effecten in de praktijk: wat betekent dit precies? Realisatie van doorbraken: van pilot naar brede toepassing Financiën Bijdragen InnovatieNetwerk Bijdragen van andere partijen Kosten apparaat 32 34 34 36 37 37 38 40 5. Andere opbrengsten: werkwijzen, publicaties en publiciteit 5.1 5.1.1 5.1.2 5.2 5.3 5.4 5.5 5.6 Werkwijzen InnovatieNetwerk: het proces Oorspong van de ideeën Rol tijdens conceptontwikkeling en realisatie eerste pilot Werkwijze en rol InnovatieNetwerk: het product Competenties projectleiders InnovatieNetwerk Grensverleggend innoveren: ook een worsteling Publicaties en publiciteit Intern leren, leren in netwerken en leren met andere innovatiegerichte organisaties 43 43 44 45 46 47 48 49 50 6. Oordeel relaties over het werk van InnovatieNetwerk 6.1 6.2 6.3 6.4 Algemeen oordeel Oordeel over de concepten Bekendheid met en oordeel over communicatievormen Het Imago 53 53 54 55 56 7. Meerwaarde en positie InnovatieNetwerk: eigen zienswijze 7.1 7.2 7.2.1 7.2.2 Meerwaarde InnovatieNetwerk Positie InnovatieNetwerk Positie ten opzichte van en relatie met LNV Positie ten opzichte van andere innovatiegerichte voorzieningen 59 59 61 61 62 8. Conclusies en aanbevelingen voor een volgende periode 8.1 8.2 8.2.1 8.2.2 Conclusies Aanbevelingen voor een volgende periode De taak De agendavorming 65 65 67 67 68 Pagina 9

Pagina 11

Scoor meer met een e-commerce shop in uw brochures. Velen gingen u voor en publiceerden mailings online.

412 Lees publicatie 107Home


You need flash player to view this online publication