Referenties 45 • Amin, A. en P. Cohendet (2004). Architectures of Knowledge: Firms, Capability and Communities. OxFord University Press . • Brown, J.-S. & P. Duguid. (2000). The Social Life of Information. Boston: Harvard Business School Press. • Dinten, W. (2006). Met gevoel voor realiteit: over herkennen van betekenis bij organiseren. Eburon Delft. • Tuomi-Grohn, T. en Y. Engeström (Eds.) (2003). Between School and Work: New Perspectives on Transfer and Boundary-crossing. Pergamon. • Senge, P., Kleiner A., Roberts C., Ross R., Roth G. & Smith B. (Eds.). (1999). The Dance of Change: The Challenges of sustaining Momentum in Learning Organizations. New York: Currency Doubleday. • Teisman, G. (2005). Publiek management op de grens van chaos en orde: over leidinggeven en organiseren in complexiteit. Den Haag: Academic Service. • Veenbaas, W. (1994). Op verhaal komen. Werken met verhalen en metaforen in opleiding, training en therapie. Coutinho. Pagina 50

Pagina 52

Voor reclamefolders, online PDF-en en onderwijs catalogussen zie het Online Touch beheersysteem systeem. Met de mogelijkheid voor een e-commerce shop in uw vaktijdschriften.

347 Lees publicatie 100Home


You need flash player to view this online publication