INTERVIEW IRMGARD STARMANN (INKNOWCOM) ONTWIKKELING VAN DE VEGETARISCHE SLAGER VIA HIPHAPJE HipHapje Voorafgaand aan de oprichting van De Vegetarische Slager hebben we met een gevarieerde groep diverse ‘brainstormsessies met de conceptuation methode’ gedaan. We wilden antwoorden uit de markt hebben voordat we het product ontwikkelden. Voor wie is het? Hoe moet het vormgegeven worden? Waar moet het aan voldoen? Daaruit ontstond HipHapje: een concept dat alle schakels van de voedselketen omvat, van producent tot consument. HipHapje bestaat uit drie onderdelen: • Ontwerp van een gezonde designmaaltijdcomponent van uitsluitend plantaardige eiwitten en andere plantaardige ingrediënten • De Vegetarische Slager, een conceptstore op een toplocatie voor marketing van puur plantaardige eiwitproducten • Lupine voor sojavervanging, duurzame teelt van Lupine voor het minder afhankelijk maken van de EU ten aanzien van soja-importen De Vegetarische Slager is voor trendsetters en jonge mensen. Onze brainstormsessies hebben een succesvolle positionering opgeleverd. Irmgard Starmann, directeur van InKnowCom 11 Pagina 10

Pagina 12

Scoor meer met een webshop in uw gidsen. Velen gingen u voor en publiceerden kranten online.

536 Lees publicatie 207Home


You need flash player to view this online publication