12 Organisatie Groenten Fruit-Bureau Heijmans Vastgoed PPH Betekenis organisatie - nvulling van 2 I - anhaken bij A - oncepten C x 2 ons groenstaan op zichzelf lopende fruitten en fruit per campagnes - e veel bureauT - e benefits voor dag D cratie - nvulling geven I iedereen zijn - e voorlopige D aan schoolfruit, helder concepten roewerkfruit, - itstekende U pen verkeerde zorgfruit en branding beelden op sportfruit - loriade 2012 F - et moet raakH vlakken hebben met vergroting bewustwording, genieten, beleven en daardoor meer hechting - roen en duurG - angetermijnL G M H - é kans om fruit - et fruitbeheer - eerdere part- - eld, wie gaat D zaam imago visie is helder betalen ners die gaan en onderhoud multifunctioneel G - r ligt een bu i - oed voor proE s - estuurlijke B voor de lange moeten goed in te zetten in positie s s procedures zoals nes ca e op basis termijn geregeld zijn, binnenstedelijk - ieuwe netN van fei en en t bestemmings- et concept is H zoals bij de gebied werken, andere cijfers plannen helder en voegt - ruit als waarden- Playgrounds F partners - ureaucratie B iets toe B verhogende factor - ewoners - ennis K - eerstand W B moeten het zélf - evordert in plaats van kosontwik eing k l T participatie en - ijdelijkheid tenpost, wel via de willen en kennis een vroegtijdige van braaklig- assie en drive P zachte factoren overdracht gende terreinen binding met voor de lange - ruit als vroegtijF aanstaande termijn bij dig vliegwiel om kopers c.q. betrokken de betrokkenheid gebruikers van partners van burgers bij het vastgoed hun leefomgeving te vergroten - erbinding met V - angetermijnL - een integrale G - en integrale E - Helderheid - ersterking beV concept groene langetermijnvisie partners visie voor de over zowel wustwording & stad V - een investerin- - isie G lange termijn economische betekenis & kenF - conomische & - ruit en groen E gen op ondermet daarin de als maatschapnis over fruitteelt samen door maatschappelijhoud en beheer, economische pelijke meerbij consument -ontwik elen k ke meerwaarde waardoor & maatschapwaarde - eweging en B o.a. met vertiop tafel en converloedering gezonde voeding - Helder concept, pelijke meercale tuinen creet maken optreedt waarde doel, doelgecombineerd - een participaG D groep, strategie - e USP per tie van onderop en communica- stakeholder scherp formutie in orde - een econoG leren - Voort or uren b d mische meerop bestaande waarde initiatieven - adruk op opN brengsten i.p.v. kosten - ocus op parF ticipatie van de eindgebruikers vanaf start project - waliteit groen K pico bello Randvoorwaarden - tad en tuinbouw - E envoudige S organisatie en komen dichter bij low cost elkaar - USP voor - ersterking V bewust ording en stakeholder en w burger! beleving consu- Fruit staat ment met fruit voor lekker, - e kans om poD genieten, gezelsitieve waarden ligheid, fun, toe te kennen aan beleving fruit, een betere S hechting aan het - timuleren product en de pro- van fruitconsumptie ductiewijze - oename conT sumptie fruit Doorbraak Formulering en aanpak - oede positiG onering concepten - oede commuG nicatie - bsolute helA derheid over concept, doel, doelgroep en doel concepten Belemmeringen Oplossingen Bijdrage organisatie - fhankelijk A van keuzes is er een meerwaarde om mee te doen - ennisbij K drage - pstellen O bu i es case sn s - eehelpen M met buurt par ici atie t p - eedoen in M denktank - nzetten I communicatie van de groene stad - etwerk N inzetten - nternatio I naal podium zoals Green City Pagina 19

Pagina 21

Interactieve web vakblad, deze reclamefolder of onderwijs catalogus is levensecht online geplaatst met Online Touch en bied het naar een digitale publicatie omzetten van online rapporten.

479 Lees publicatie 172Home


You need flash player to view this online publication